Højbjerg-Træning blev stiftet den 31. december 2002.

Foreningens formål er: med træning og andre fysiske og kulturelle aktiviteter at styrke det enkelte individ i fællesskaber i Højbjerg-området.
Se vedtægterne under dokumenter.

Medlem kan enhver blive ved at betale kontingent og i øvrigt acceptere foreningens regler, som er nedskrevet i vedtægterne.

Et medlem har ret til at deltage i foreningens arrangementer og aktiviteter samt i den årlige generalforsamling med stemmeret. Børn under 12 år kan lade sig repræsentere ved en af forældrene.

Kun medlemmer kan deltage i foreningens træningsaktiviteter. Dette gælder såvel hold som enkeltundervisning.

Har du lyst til at blive instruktør - så ring eller skriv og lad os få en snak om mulighederne. Se under kontakt.

Højbjerg Træning | Nagelsvej 1 | 8270 Højbjerg | Tlf.: +45 86270828 | htformand@hotmail.com